viernes, 13 de diciembre de 2013

Obsesion nos trae la música de los viernes


Nuestro programa desde el mercado de Barberà del Vallès nos ha dejado un buen sabor de boca, y no sólo por la gente que nos ha acompañado durante toda la mañana, sino también por la calidad de la música que hemos tenido oportunidad de escuchar. Hoy ha estado con nosotros Obsesión, un grupo formado por Noe como vocal y guitarrista y Julio como guitarra solista y coros. El grupo nace como dúo acústico en 1998, y desde entonces no ha parado de ofrecer versiones de pop, rock, country y hard rock de los '70 hasta la actualidad. ¿Que dónde los puedes encontrar? pues en pubs, bares y restaurantes de Barcelona para hacerte pasar un muy bien rato con la compañía de su buena música.

Obesion a Barberà al Dia
Fotografía: La entrevista a Obsesion durante el programa en el Mercado de Barberà.



jueves, 12 de diciembre de 2013

Parlem amb David Muñoz, periodista

David Muñoz a Barberà al Dia
Fotografia: David Muñoz durant l'entrevista al programa.
Sovint, diuen els gurús de la comunicació que les noves fornades de periodistes han d'oblidar-se de treballar als grans grups. L'emprenedoria, diuen, és el futurSens dubte, el nostre entrevistat s'ho ha pres en serio. David Muñoz es un menorquí que estudia últim any de Periodisme a la UAB i actualment resideix a Barberà. Avui ha estat a Barberà al Dia i ens ha presentat els tres projectes en els que treballa.

El primer d'ells es "Catalunya Tomorrow" un suposat diari d'una Catalunya independent en el 2024. Els altres projectes, canvien de registre i s'endinsen en el periodisme de qualitat. El Ideario es un portal de reportatges d'actualitat on predomina la denuncia social. L'altre projecte, dins d'aquest portals s'anomane "Dame Alternativas", un lloc especialitzat en reportatges multimèdia sobre economia alternativa.

Us deixem amb el podcast de l'entrevista sencera:


Altres entrades que et poden interessar:

Tot preparat per La Marató de TV3.
Comença el Cicle de Nadal a Barberà.



miércoles, 11 de diciembre de 2013

Presentació del llibre "Terra inhòspita - Barcelona 2048" de Mª Dolors Millat.

terra inhospita barcelona 2048
font: www.udllibros.com
Després de l'èxit de la seva òpera prima "Quirat i Mig", l'escriptora Maria Dolors Millat canvia de registre en el seu segon treball. "Terra inhòspita - Barcelona 2048"
Aquest és el misteriós títol del llibre que es presenta aquesta tarda Al Desvan del Lector de la nostra ciutat. Abans, però, hem parlat a Barberà al dia amb la Maria Dolors Millat i ens ha comentat quelcom de coses molt interessants referents al llibre. ¿Podriem trobar d'aquí a poc temps una Barcelona molt simil.lar a la que es presenta a "Terra inhòspita? ¿Podrem posar fre al poder econòmic) Et deixem el podcast amb l'entrevista sencera:



Recordem Hora i lloc de la presentació del llibre a Barberà:
Desvan del lector (Avda. Generalitat, 91) a les 19:00 de la tarda.


Altres entrades que et poden interessar:
Análisis 'La ciduad de las bestias', de Isabel Allende.
Análisis 'El club de los corazones solitarios', de Elizabeth Eulberg.

'La Ciudad de las Bestias' de Isabel Allende pasa por Barberà al Dia

Alexander Cold va a vivir una aventura que jamás olvidará: debe acompañar al Amazonas a su excéntrica abuela Kate, quien tiene que escribir un artículo para una revista sobre una extraña y desconocida criatura, llamada la Bestia. Un nuevo mundo se abre ante los ojos de Alex: no solo el de la exuberante y desconocida selva con sus extraordinarias habitantes, sino también el del lado más oscuro del hombre.


martes, 10 de diciembre de 2013

Tot preparat per la Marató de la TV3

La Marató TV3 2013 Barberà al Dia
Fotografia: Cartell promocional
Barberà del Vallès participarà un any més a la Marató solidària de TV3. Recordem que enguany es celebrarà aquest diumenge 15 de Desembre, i que anirà dedicada a les enfermetats neurodegeneratives.

A la nostra ciutat, les activitats més destacables són el concert de L'Escola Municipal de Música, a les 12:00 del diumenge al Teatre Municipal Cooperativa. Els esports i La colla de Diables amb la seva cuina també participaran en aquesta iniciativa solidària.

lunes, 9 de diciembre de 2013

Tras el puente de diciembre, llega la agenda musical de la semana

Ya estamos aquí como cada lunes para ofrecerte la mejor agenda musical de la semana. No hemos pasado por alto que la Navidad ya está a la vuelta de la esquina, por eso Ernesto Hernández nos ha preparado una buena combinación de estilos musicales para que comencemos con buen pie las celebraciones. Prestad atención porque, como siempre, la lista merece muchísimo la pena:

¡CONCIERTO RECOMENDADO!
Chano Domínguez Barberà al Dia
Fotografía: tomajazz.com
El concierto recomendado de esta semana sirve para cerrarla. Chano Domínguez estará el próximo domingo 15 en la sala Traska Truska de Molins de Rei para regalarnos todo su arte gaditano acompañado de su piano y sus manos prodigiosas. Ha colaborado con los mejores músicos del panorama del flamenco y el jazz durante más de 30 años y ahora tenemos la oportunidad de escucharlo en solitario. Chano está en otro mundo ¿No nos crees? Escúchalo tú mismo a partir de las 19:00 horas, por 15 euros.